La Mosca.tv

Participa

La Mosca.tv va començar a emetre l’1 gener 2017 pel canal 28 de la TDT, a Barcelona. Aquesta és una invitació a que us sumeu al projecte.

# Què és laMoscatv?
És un projecte de metacomunicació per crear un sistema audiovisual propi, crític, auto-gestionat i subversiu. Per això estem construint la infraestructura necessària per que qualsevol col·lectiu i projecte afí pugui emetre per TDT. Hem començat per Barcelona però no descartem que el projecte pugui estendre.

# El Canal 28 de la TDT, Per què TDT?
LaMosca.tv es sintonitza a la majoria de zones de Barcelona, ​​des del Prat de
Llobregat fins a Sant Pol de Mar. Emet pel canal 28 de la TDT i té previst començar les emissions per streaming en els propers mesos.

Per a nosaltres és important tenir un espai en TDT, no per nostàlgia, sinó perquè també veiem important gestionar de manera autònoma un tros de l’espectre. Gràcies a la possibilitat d’emetre per Internet han augmentat el nombre de mitjans existents però també la seva fragmentació. Proposem un espai conjunt per tenir una presència més rellevant.

LaMosca.tv (@okupemlesones) és una forma de resistència i una proposta activa per recuperar l’espectre radioelèctric, actualment acaparat per les institucions, els grans grups mediàtics i per les operadores de telecomunicacions. Contra les barreres de accés, ens reapropiem de tot el procés comunicatiu i de la infraestructura tecnològica per poder emetre històries i experiències que facin visibles altres formes de viure i pensar el món.

# Assemblea gestora
El projecte funciona gràcies a l’assemblea setmanal, de la qual sorgeixen totes les decisions i s’organitza el treball. Esteu convidades a participar en l’assemblea gestora, però no és imprescindible per emetre.

# Formes de participació
La nostra proposta és que cada col·lectiu o projecte es responsabilitzi i gestioni un espai a la graella. Pot ser un espai setmanal, quinzenal o esporàdic. Suposa simplement comunicar que materials voleu emetre, quan i fer-nos arribar els arxius amb 15 dies d’antelació. La resta és cosa nostra.

La Mosca.tv no emet publicitat comercial, únicament contemplem la possibilitat de donar suport a projectes afins o activitats que vulguin donar-se a conèixer.  Aquesta independència econòmica és la base per emetre a plaer continguts que els mitjans de masses cobreixen esbiaixant o directament no cobreixen. Considereu la possibilitat de fer-vos sòcies, si podeu.

Si esteu interessades us convidem a passar per l’assemblea setmanal els dimarts a partir 18h per l’Infoespai de la plaça del Sol (Barcelona). Ens podeu escriure a: comunicacio@lamosca.tv

Si voleu contribuir econòmicament amb el projecte, podeu fer una donació.

Totes les aportacions, per petites que semblin, seran benvingudes.

Katuma

Compra directamente a productoras agroecológicas de proximidad

1.  Busca tu grupo de consumo más cercano
  2.  Únete al grupo y participa como socia
  3. Compra y disfruta de productos de proximidad
Katuma es una plataforma online basada en el modelo cooperativista, que tiene como fin facilitar el consumo agroecológico de proximidad.

La propiedad y gestión de la plataforma recae en las entidades y personas implicadas: productoras, consumidores finales, grupos de consumo y distribuidoras. Se trata de un modelo organizativo transparente, participativo y sin ánimo de lucro.

Katuma se basa en el software libre Open Food Network, que ya se aplica en Australia, Reino Unido, Canadá y Francia entre otros países.

¿Quienes somos?

Katuma somos todas las entidades y personas implicadas: productoras, consumidoras finales, grupos de consumo y distribuidoras.

Català

Compra directament a productores agroecològiques de proximitat

1. Cerca el grup de consum més proper
  2. Suma’t al grup i participa com a sòcia
  3. Compra i gaudeix de productes de proximitat

Katuma és una plataforma online basada en el model cooperativista, que té com a objectiu facilitar el consum agroecològic de proximitat.

La propietat i gestió de la plataforma recau en les entitats i persones implicades: productores, consumidores, grups de consum i distribuïdores. Es tracta d’un model organitzatiu transparent, participatiu i sense ànim de lucre.

Katuma es basa en el software lliure Open Food Network, que ja s’aplica a Austràlia, Regne Unit, Canadà i França entre d’altres països.

¿Qui som?

Katuma som totes les entitats i persones implicades: productores, consumidores, grups de consum i distribuïdores.

Buy directly from Local agro-ecological producers

1. Search your nearest consumption group
  2. Join the group and participate
  3. Buy and enjoy local products
Katuma is an online platform based on the cooperative model, which aims to facilitate local agroecological consumption.

The ownership and management of the platform rests on entities and people involved: producers, final consumers, consumer groups and distributors. It’s a transparent, participatory and non-profit organizational model.

Katuma is based on free Open Food Network software, which already applies in Australia, UK, Canada and France among other countries.

About us

Katuma are all entities and people involved: producers, final consumers, consumer groups and distributors.

La Ciutat Invisible

La Ciutat Invisible és un projecte cooperatiu i autogestionari que té com a objectiu la construcció d’alternatives laborals al treball precari que ens imposa el sistema econòmic capitalista. La seva activitat està dirigida a crear i difondre continguts crítics que impulsin processos de transformació política i social.

Xarxa d’Economia Solidària

ECONOMIA AL SERVEI DE LES PERSONES
BASADA EN LA COOPERACIÓ I EL BÉ COMÚ.

La Xarxa d’Economia Solidària (XES) és una organització formada per més de 300 sòcies. Defensa un sistema econòmic respectuós amb les persones, el medi ambient i els territoris que funciona sota criteris democràtics, d’horitzontalitat, transparència, equitat i participació.

L’economia solidària contempla una nova forma de produir, distribuir i consumir, i representa una alternativa viable i sostenible per satisfer les necessitats individuals i globals.

Cooperativa Integral Catalana

Iniciativa en transició per a la transformació social des de baix, mitjançant l’autogestió, l’autoorganitzacio i el treball en xarxa.

Incrementar la dieta vegetariana basada en productos locales

Verduras de una cooperativa de consumo local.

Una dieta vegetariana basada en productos locales es una acción beneficiosa en muchos aspectos:

• Es saludable para ti, por sus ingredientes.
  • Los alimentos frescos están menos expuestos a aditivos, conservantes y demás ingredientes propios de la industria alimenticia.
  • La disminución del consumo de carne tiene implicaciones para tu salud, para la salud de los animales criados para su consumo y también efectos ambientales por todo lo que comporta la producción de carne para el consumo humano, especialmente a escala industrial.
  • El consumo de productos locales favorece a las organizaciones agricultoras de tu región.
  • El consumo de productos locales te ayuda a entender las posibilidades que ofrece cada temporada, lo que puede conllevar a una dieta más variada, mejores conocimientos de cocina y, en general, un mayor disfrute de las comidas y sus efectos en nuestro cuerpo y nuestro entorno familiar o social..

¡La Colmena que dice Sí!

“Compra alimentos de calidad a los productores y elaboradores locales. Participa en la familia de productores y vecinos de tu barrio.

Únete a una de las más de 100 colmenas en España
En Europa ya hay más de 900 Colmenas abiertas.¡Busca tu Colmena más cercana, únete a ella y descubre a sus productores!

Haz tu pedido online

Compra lo que quieras, cuando quieras: fruta, verdura, pan, queso, carne, cerveza…

Recoge tus productos

Cada semana la Colmena se reúne en el mismo espacio. Ven a recoger tu pedido y conoce a los productores.

Comer mejor y local

Encontrarás los mejores productos locales, de calidad… ¡y de temporada!

Comer justo

¡Apoya la agricultura local!
En las Colmenas, los productores y elaboradores fijan libremente sus precios y reciben una remuneración justa que les permite desarrollar su actividad.”

Soberanía Alimentaria, Biodiversidad y Culturas

“Soberanía Alimentaria, Biodiversidad y Culturas es una publicación trimestral de información, debate y reflexión de todo aquello que sabemos condiciona la vida rural, la agricultura y la alimentación. Una revista de pensamiento crítico que quiere ayudar a imaginar y construir nuevas realidades sociales y económicas para dejar atrás el capitalismo.”